Just 4 fun`s...

chat| Music| Article| Link | Time's

z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
6:50 PTG

assalammualaikum... em lama gak aku x menulis blog ni... semenjak insiden lepas(paham2 la..) jadi malas nak menulis.. yup.. cerita baru. sejak aku dah bertukar kerjaya sebagai juruteknik copier machine ni.. aku banyak habiskan masa berjumpa customer dan keje luar.. memang memenatkan melayan kerenah pelangan yang kadang2 tah apa2 tah..he tapi aku tetap fun dengan keje baru aku ni..(maklumlah jiwa teknikal) minggu lepas aku ditugaskan mengambil beberapa copier machine baru dari terengganu... jadi aku kena ke terengganu lah... (wah makan angin dalam kepala aku ni..) hari sabtu petang aku dah bertolah dari office di pasir gudang bertemankan member setugas ke terengganu.. perjalanan macam biasa memenatkan dan membosanka.. mana x nya, kitaorang kena ikut jalan mersing nak ke terengganu.. aduh bukan ada apa kat kiri-kanan jalan... pokok,batu,pokok,kayu, bosan gila... dah la sabtu paginya 2 aku kena kerja.. pukul 9 aku dah sampai kat tanjung lumpur pahang.. perut pun dah lama kontang minta diisi makanan..he jadi kita orang rasa nak perkena la ikan siakap kat sana(dengar2 seafood kat sana sedap2 belaka) tapi hampeh... tah munkin silap pilih restoren.. rasa macam makan kat kedai mamak pulak.. hehe pas makan mata pulak dah naik ngantuk.. dan charating la distinasi yang kena tuju.. sedap wooo tido kat sana... tapi x dapat jejek kaki kat pantai(dah malam,pantai pun x nampak kat mana).. pagi2 ahad 2 aku dah gerak ke mextac coperation(terengganu cuti jumaat-sabtu) sampai sana pas jumpa manager mextac, borak2 amik mesin terus balik... tapi dah sampai jauh2 x kan x jalan2 kan... aku nagn member terus round2 kat dungun sampai petang.. pas 2 terus memecut balik jb..(isnin kena keja o...) sempat jugak la pekena ikan siakap sekali lagi kat endau.. memang power dan murah giler... sampai ruma dah kul 2, mandi2 dah kul 3.. masak sok kena keje plak...haha tapi biar penat.. semua 2 pengalaman baru aku, memang seronok bila keja kita bebas kn? bos pulak satu kepala.. ok la 2 je cite baru aku...

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

wah!! gilor bz skang .. ;)
xpe bila dh single sng tuju kedepan kerjaya yee ..

Fan`s