Just 4 fun`s...

chat| Music| Article| Link | Time's

z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
z
H
A
N
9:49 PTG

ssirian.. We LoVE??

salam..erm.. almost 2 week aku x join ssirian forum.. kenapa tah aku rasa dah malas nak jenguk. maklumlah terlalu sibuk dengan research assignment sem baru ni.. semalam aku baru jenguk forum, but just i had expect, same mood, topic, joke, infantile... when you guys gonna growing up ha? x der cerita yang merangsang minda la.. macam budak2. first time log in aku leh accept la.. ye la lama x jumpa, just nak kenal hati budi masing2.. joke, anything so 'beautiful' hehe.. tapi dah masuk 3 bulan la.. same jer ceritanya.. korang x der cerita yang betul2 menarik ker nak dikongsi? pasal korang punya holiday ker, job travelling or peristiwa yang korang x dapat lupa.. boleh jugak aku join bagi pendapat.. ini.. hurm.. malu tau bila senior2 tanya ku pasal forum ni.. nak cakap bawah umur x logik pulak kan.. semua dah besar, kalau bagi pasangan dah 'membiak' pun..he sory la kalau aku terlalu straight to the point, but somebody must give reprimand.. betul x? kalau x apa kata junior2 kita? senior immature ? ha tersedak kalau korang dengar.. malu beb.. so something must make a change 4 now and ever.. kita boleh.. long live SSIRIAN...

0 comments:

Fan`s